On todennäköisesti tiedossa..juna turkuun lähtee 18.05 ja perillä aamu 8..pitäs tässä vähän pakata ja sun muuta.

tämä reissu vetää mut kyllä niin konkurssin että ei ole tosi,kaikki jotka olis voinu osallistua kustannuksiin tienaa minua enemmän,mutta pete betalar,vittu.Ja saako tästä yhtään kiitosta,tuskimpa,mutta kiitoksena riitää mulle että tyttö on tyytyväinen,sen rinnala muiden mielipiteillä ei ole mitään väliä.

Silti ei pitäis tulla yllätyksenä että käteinen on suht tiukassa,sentään sairaaslomalla saan ainaki 400€ vähemmän kuin normaalisti,mutta ei kellään tunnu kiinnostavan,oli helpompaa ku ei maksanu muita laskuja ku vuokran ja sähkön,nyt olen alkanu muitaki makseleen ja kiinnostaako kellään,EI.

Eilen tuli kaljaa juotua ja oli energiaa vaikka muille jakaa,mutta se sitte lopahti aivan yhtääkkiä,varmaan ku lopetin juomisen keskenkaiken,mitä en ole ennen tehny.no ei kuitenkaan mitään oireita,vielä...

En tiiä miks sukulaiset,ym pitää meikäläistä ihan paskajätkänä vaikka olen kuitenki paljon enemmän oman lapsen kans ku useimmat eronneet isät,käydään vittu muumimailmassa sun muualla reisussa ja silti tulee paskaa kokoajan,vois perkele joskus antaa mullekki vähän arvostusta.Pitäs vissiin alkaa pistään omat rahat vaan omiin lomareissuihin.Saatana mulle alkaa kohta riittään tää touhu ja sillon saa kaikki kuulla kunniansa!

Toivottavasti tämä vitutus laantuu ennenku lähdetään,muuten en ole mukavaa matkaseuraa,vittu tekis mieli juua kalja...hahaa mulla on kaappiin jääny 2plo,taidampa juoda yhden.Keskiviikkona kerron miten reissu meni.

Tällanen tilitys tähän sunnuntai aamupäivään..