Tämä on se ainut ja oikea normi päivä,eli krapula päivä.Ei hirveästi tullu juotua eli,jonka takia tänään ei ole maailman hirvein olo,mutta huono kuitenki.Syy siihen että en juonu paljon on yksinkertainen ja sama mikä on ollu viimeiset kerrat.eli on tullu väsymys keskenkaiken,eilenki klo 00:40 olin kotona ja suoraan sänkyyn.Oon miettiny miks oon väsyny vaikka oon nukkunu hyvin ja pitkään ja sitten sen keksin,aina ku oon lähösä juomaan niin en ota lääkkeitä sinä päivänä ja kun niitä ei ota niin väsyttää aivan saatanasti.Olin joku aikaa sitte koemielessä 2päivää ilman morfiinia ja oli sellanen väsymys ettei lähteny millään.Eka yönä nukuin 15tuntia ja silti väsytti koko päivän,ei auttanu redbullit tai kahvit.Ei vaan uskalla oikeen syödä noita kipulääkkeitä sillon ku juo,googletin vasitela sillon ku nuo sain ja suomessa kuolee aika moni tuon lääkkeen ja viinan yhdistelmään vuosittain,ilmeisesti lamaantuu hengityselimet.Yritin juoda batterykossua sun muita piristäviä juomia,mutta ei auttanu.Pitää alkaa vaan selvinpäin kulkeen baarissa.Sillätavalla ehkä sais naisiaki tavattua enemmän.

Pitää alkaa valmistautuun suihkuun sitte roskaruuan hakuun,tai toisaalta tekee salattiaki mieli,saa nähä mitä ottaa.Krapula on jo poissa,ottamani morfiini-kodeiini yhdistelmän vuoksi.Ja jeesustelioille tiedoksi en ole sekasin,vaan lähinnä normaalitilassa.Päänsärkyä ei enää ole ja muutki kivut on poissa..

Kiitos ja anteeksi..